بازار گرانول نناپلاست

بازار گرانول نناپلاست

خرید و فروش و صادرات انواع گرانول و مستربچ و کامپاند و سایر محصولات پلیمری
بازار گرانول نناپلاست

بازار گرانول نناپلاست

خرید و فروش و صادرات انواع گرانول و مستربچ و کامپاند و سایر محصولات پلیمری

خرید و فروش گرانول پ پ

مجموعه ننا پلاست در تلاش است تا با ایجاد بستری بسیار گسترده و متنوع ، شرایط بسیار مطلوبی را جهت ساماندهی بازار خرید ، فروش و تجارت انواع گرانول ، کامپاند و مستربچ مرغوب را برای تولید کنندگان و مشتریان عزیز فراهم کند تا بتوانند مواد و محصول مدنظر خود را به همراه دیتاشیت و آزمایش های مدنظرشان در درب کارخانه تحویل بگیرند. انواع گرانول های بازیافتی پ پ اعم از مشکی و سفید و شفاف و پلی اتیلن . بدین منظور مجموعه نناپلاست با تولیدکنندگان و بازرگانان فعال این صنعت دست همکاری داده و با اعلام حسن نیت خود از آنان دعوت می کند در خدمت رسانی به مشتریان یاریگر او باشند.

***

تجارت و خرید و فروش انواع گرانول در گرید ها و انواع مختلف به همراه استاندارد و ایزوهای مورد نیاز در مجموعه ننا پلاست انجام می شود.

***

جهت دریافت خدمات مذکور و اطلاعات بیشتر با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

09119531642 مهندس محسن جعفری

اعلام همکاری

اعلام همکاری عرضه انواع گریدهای پلی‌اتیلن

پلی اتیلن پر مصرف ترین پلیمری است که بشر تا کنون موفق شده است بسازد. ای پلیمر در دسته ی ترموپلاستیک ها قرار دارد. انواع پلی اتیلن ها عبارتند از: پلی اتیلن سنگین(HDPE) ، پلی اتیلن سبک (LDPE)و پلی‌اتیلن سبک خطی(LLDPE) ، پلی اتیلن با دانسیته ی متوسط(MDPE) و پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا(UHMWPE) تقسیم‌بندی می‌شود.

***

*.*

جهت خرید و فروش انواع گرانول پ پ و سایر مواد پلیمری ، انواع خط تولید نو و دست دوم اخذ استاندارد های مربوطه با شماره 09119531642 تماس حاصل فرمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

از اعتماد شما متشکریم…

به ننا لبخند بزن 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد